„Mă joc şi învăţ”


Am ajuns pentru prima oară la grădiniţa din satul Spineni în mai 2010.
Lucrul care ne-a impresionat cel mai mult în acest prim contact a fost dorinţa părinţilor de a le oferi copiilor lor, în ciuda greutăţilor evidente, o şansă să crească altfel.

Am remarcat şi dedicarea şi interesul doamnei educatoare pentru copii. Dar au fost şi lucruri care ne-au izbit puternic, pe de o parte condiţiile extrem de modeste, pe de altă parte absenţa materialelor didactice şi a dotărilor elementare necesare predării şi învăţării.

A fost greu să nu remarcăm cele doar câteva jucării ponosite şi uzate care reprezentau sursa bucuriei copiilor în pauzele dintre activităţi.

Proiectul „Mă joc şi învăţ” a fost astfel efectul acestei vizite, în urma căreia  ADT a demarat campania de strângere de fonduri pentru dotarea cu materiale didactice şi jucării a grădiniţei. El s-a născut din dorinţa de a oferi atât educatoarei, cât şi celor 11 copii din grădiniţă, posibilitatea de a beneficia de o educaţie adecvată, prin mijloace adecvate.

Prin „ Mă joc şi învăţ” ne dorim o intervenţie pe termen lung şi vrem să fim alături de grădiniţa Spineni până în 2014.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu